Intelligent Fitness

Grundtræning 🦶 kropsbevidsthed 🧘‍♀️ god holdning 🕺 et langt liv i en styrket krop 💚 Ring/skriv allerede i dag 📞 23 24 86 12 📫 charlotte@intelligentfitness.dk

Træning og instruktion ONLINE

LOGO virtual trainer youtube 2304x1152

Træn online med din/jeres egen, virtuelle træner. Følg gode og virkningsfulde træningsprogrammer med “follow along”-øvelser til mange formål.

Almen grundtræning

ALMEN GRUNDTRÆNING: Den gode og sunde måde at bevæge sig på er universel! Alle bør have et ALMENT grundtræningsprogram på 30-60 min. som udføres 3-5 gange om ugen. Det vil styrke og afbalancere led og muskler og modvirke slid og belastninger på kroppen. Med et godt grundtræningsprogram får du en bæredygtig krop.

Dansegrundtræning

Dansegrundtræning er vigtig for dig som danser – både som amatørdanser, fritidsdanser, motionsdanser, social danser og naturligvis professionel danser. God grundtræning gør dig ikke kun i god fysisk form – god grundtræning er samtidig træning af dit fundament for at få dansen til at lykkes, for at få succes på dansegulvet, i dansesalen og med din evt. dansepartner.

Brug dit dansegrundtræningsprogram som opvarmning – så slår du to fluer med ét smæk: Du får både varmet dine led og muskler grundigt op – så undgår du skader og minimerer slid på kroppen – og samtidig får du trænet din grundteknik/dit fundament, som gør dig til en dygtigere danser.

HUSK AT der findes dygtige dansere på alle niveauer – at man er en dygtig danser betyder IKKE, at man hveranden gang får nogle meget svære trin til at lykkes. At være en god danser betyder, at man HVER GANG får de trin til at lykkes, som passer til ens niveau – at man har ro, kontrol og overblik over sine trin og bevægelser, inden man fortsætter til næste niveau.

Det er sjovere at danse, når du kan finde ud af det!

Hvilket dansegrundtræningsprogram skal jeg vælge?

Ballet er som alle danses moder den absolut bedste dansegrundtræningsmetode, der findes. Hvis du ikke vil kaste dig over klassisk ballet – fordi det emmer for meget at lyserøde trikot, strutskørter og “løse håndled”, så kast dig i stedet over BalletFitness eller TangoFitness.

BalletFitness er for motionister i alle aldre, der vil have en god grundform med stærke led, god bevægelighed, flot kropsholdning og sunde fødder.

TangoFitness er for tangodansere, der vil have en bedre grundteknik og balance, stærkere ben og fødder, god tangholdning og en god abrazo (dansefatning).

BalletFitness

Opretstående grundtræning

MotionsBallet

Ballet for motionister

SeniorBallet

MotionsBallet for seniorer

Grundtræning for tangodansere

Grundtræning for tangodansere

%d bloggers like this: